GEMEENTERAAD VERDAAGD NAAR 27/12/2016 DOOR ADMINISTRATIEVE BLUNDER

Op 23 december 2016
De gemeenteraad die normaal moest plaatsvinden op 19/12/2016 is door een administratieve fout vanwege het College van Burgemeester en Schepenen verdaagd.

 

Als voorbereiding van de gemeenteraad ontving ons gemeenteraadslid dr Mieke Logier het dossier. Bij het overlopen van het dossier stelde Mieke onmiddellijk vast dat het dossier onvolledig was en te laattijdig was ingediend.
Onmiddellijk contacteerde  ze de administratieve diensten van de gemeente en de fractievoorzitter. 
Alsof het onvolledige dossier niet voldoende was, bleek ook nog eens dat de digitale toegang tot de elektronische dossiers geblokkeerd was.
Aangezien de informatie niet tijdig te beschikking was voor al de leden van de gemeenteraad, riep Mieke onmiddellijk het gemeentelijk decreet in om een nieuwe datum vast te leggen.
 
Het College van Burgemeester en Schepenen stemde toe om een nieuwe datum vast te leggen.
 
In ieder geval weerom een blunder van de huidige meerderheid.

Hoe waardevol vond je dit artikel?

Geef hier je persoonlijke score in
De gemiddelde score is