N-VA afdeling De Panne-Adinkerke schenkt Pannebons

Op 14 september 2020
Noël De Gryse, Frederick Launoy en Cindy Verbrugge overhandigen namens het N-VA bestuur De Panne-Adinkerke de Pannebons aan E.H. Stefan Houtman  (Vlnr: Noël De Gryse, Frederick Launoy, E.H. Stephan Houtman, Cindy Verbrugge)

In maart kocht de lokale N-VA afdeling De Panne-Adinkerke een hoeveelheid Pannebons om de actie van het lokaal bestuur, en dus ook onze lokale handelaars, mee te ondersteunen. Elke Pannebon kon worden aangekocht voor €50, en heeft een waarde van €55. Bij deze actie werd het geld direct doorgestort aan de handelaars om hen zo de nodige zuurstof te geven om de lockdown periode financieel te kunnen overbruggen.

Er zijn in deze bijzondere tijden echter ook heel wat mensen die het moeilijker hebben om de eindjes aan elkaar te knopen of om samen met de kinderen iets leuks te doen. Om deze mensen een hart onder de riem te steken werd beslist om Pannebons te schenken aan E.H. Stephan Houtman, de pastoor van onze parochies. Hij zal zorgen voor de verdere verdeling aan mensen die ze goed kunnen gebruiken. Noel De Gryse , Frederick Launoy en schepen Cindy Verbrugge overhandigden namens het N-VA bestuur De Panne-Adinkerke de Pannebons aan E.H. Stephan Houtman.

N-VA De Panne-Adinkerke dankt pastoor Houtman om de objectieve en anonieme verdeling van de Pannebons op zich te willen nemen.